ÜNİVERSİTEMİZ
YÖNETİM
DAİRE BAŞKANLIKLARI
MÜDÜRLÜKLER
KOORDİNATÖRLÜKLER
HIZLI ERİŞİM
UYUM EĞİTİMİ
ADAY ÖĞRENCİ
MEZUN
FAKÜLTELER
ENSTİTÜLER
YÜKSEKOKULLAR
MESLEK YÜKSEKOKULLARI
REKTÖRE BAĞLI BİRİMLER
DERS KATALOGLARI
ARAŞTIRMA MERKEZLERİ
Fırat Üniversitesi
YAZ OKULU ÖĞRENCİLERİNE
ÖNEMLİ DUYURU
1- Yaz okulu kayıtları (09-13) Temmuz 2015 tarihlerinde yapılmıştır. Bundan sonra Otomasyon açılmayacak ve yeni öğrenci başvurusu alınmayacaktır.
2- Ders kaydı süresi içerisinde (09-13 Temmuz 2015) kaydını yapmış, ancak ücretini yatıramamış olanlar, 15 Temmuz 2015 Çarşamba günü mesai bitimine kadar ücretini yatıracaklardır.
3- (09-13 Temmuz 2015) tarihleri arasında ücretini yatırmış, ancak Otomasyondan ders kaydını yapamamış olanlar, 15 Temmuz 2015 Çarşamba günü mesai bitimine kadar, bir dilekçe ile Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığına başvuracaklardır.
4- Öğrenciler; dersin açılmaması veya ders çakışmasından dolayı dersi alamama durumunda, ders bırakma/ders ekleme işlemlerini yapmak üzere, banka dekontunu ibraz etmek suretiyle (20-24) Temmuz 2015 tarihleri arasında Danışmanları ile görüşecektir.
5- Öğrencinin seçtiği dersler (20-24) Temmuz 2015 tarihleri arasında, dekontlar üzerinden ücret kontrolü yapılarak Danışmanlar tarafından onaylanacaktır.
6- Dersin açılmaması veya ders değişikliği yapılması nedeniyle ortaya çıkacak ücret farkları için;
a) Eksik kalan ücret, öğrenci tarafından bankaya yatırılacaktır.
b) Fazla olan ücret iadesi için bir form doldurulması gerekir. Bunun için ayrıca duyuru yapılacaktır.